Evenimente

Departamentul:

  • se ocupă cu planificarea evenimentelor și cu logistica asociației;
  • facilitează desfășurarea anumitor ședințe sau proiecte;
  • oferă suport în relația cu partenerii prin servicii logistice.

Scopurile departamentului de evenimente sunt:

  • de a dezvolta personal membrii și soft skill-urile (coordonare, motivație, lucru n echipă, etc) lor și de a-i familiariza cu primele noțiuni de leadership;
  • de a iniția si familiariza membrii cu asociația și activitățile ei;
  • de a menține colaborarea cu departamentul de HR.

Obiectivele departamentelui sunt de a organiza:

  • Vizite tehnice (ex: Fokker Engineering Romania, Școala Superioară de Aviație Civilă, TAROM, ROMATSA, etc.);
  • SUCCESS TALK-uri (directori de companii, piloți de excepție, etc.);
  • Team Building-uri.

Viziunea noastră este de a facilita organizarea unor evenimente extra-curriculare pentru studenți, ce ajută la dezvoltarea aptitudinilor de soft skill-uri și leadership.