Departamentul:
- stabilește contacte directe cu diferite categorii de public;
- îmbunătățește imaginea asociației prin promovarea activităților acesteia;
- stabilește și menține legături între Partenerii Media și EUROAVIA București.
Scopuri și viziune:
- scopurile sunt:
- de a promova acțiunile asociației;
- de a informa studenții asupra oportunităților pe care industria aeronautică le oferă la nivel local, național și internațional;
- de a facilita comunicarea trilaterală: studenți, facultate și companii;
- viziunea este de a realiza o promovare eficientă care să conducă la atragerea cât mai multor membri și de a facilita noi colaborări cu instituțiile din domeniul aerospațial.
Obiective:
- de a menține interacțiunea cu departamentul de Marketing & Design;
- de a dezvolta noi strategii de promovare prin adaptarea mesajului în funcție de platformele Social Media utilizate;
- de a oferi studenților informații asupra oportunităților din domeniul aerospațial.
Atribuțiile membrilor:
- realizarea unor articole, prezentări, rapoarte;
- promovarea proiectelor și evenimentelor pe care asociația le desfășoară;
- găsirea unor noi Parteneri Media.
Dobândirile membrilor:
- noi modalități de abordare Mass Media prin intermediul mesajelor de promovare;
- competențe de redactare;
- strategii de promovare.